torsdag 5 maj 2011

Det där med bloggandet..

Det går sådär, om ni undrar.

Jag har haft ambitionen, det är ju lite skönt att ösa ur sig en massa. Men orken och tiden? Nej, den finns inte riktigt där.
Det har varit mycket ett tag. Väldigt mycket. Och jag har varit stressad. Gråta av utmattning-, drömma om jobb varje natt- och bli utskälld av sambo-stressad.. Inte hälsosamt, jag vet. Tur att jag har en sambo som är lugnet själv.

Nu hoppas jag däremot att det lugnar ner sig ett tag. Hade en liten meltdown i måndags, och så lugn som jag känt mig efter det kan jag inte ens minnas när jag var senast. ^^ Och rutiner börjar sättas i nya jobbhuset, projekt har klarats av. Nu kan jag börja fokusera på mina riktiga arbetsuppgifter känns det som.

Hursomhelst. Bloggen. Den är fortfarande försummad. Jag får twittra istället, 160 tecken ska jag väl kunna hinna med!

Inga kommentarer: