torsdag 22 januari 2009

I know we're lost but soon we'll be found.

Det är mest bara fullständigt kaos här borta, och ändå får man inte ur sig nåt vettigt. Man kanske skulle börja med dagens outfit, så det händer nånting här iallafall?
Hur kul det nu skulle bli, med en outfit bestående av gul tröja och blå byxor 6 dagar av 7.

Hursomhelst. Jag är dålig på att uppdatera, jag är dålig på att höra av mig, jag är dålig på att vara allmänt social. Men så fort det har lugnat ner sig lite och jag kan andas igen så blir det skärpning.
Men först är det sömn, biljettbokning, jobb, långresa, panik och ångest som gäller. Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ÄR dålig på det där men du är bra på mycket annat så du får leva;.-)

Vart skall du resa? Borde jag bädda iordning soffan?? Nähä inte det.

Gå med i min FB grupp nu!!!!

Anonym sa...

Vi får ta lite vin och lösa lite världsproblem med andra ord, men vi får göra det tidigt för min klocka ringer 04.15 numera tydligen :P