onsdag 28 januari 2009

Woho!

Och eftersom vi ändå är vakna och uttråkade, på grund av att det här var den enda lediga tvättiden innan jag eventuellt flyttar, så lånar vi en lista av Erika:

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej. Däremot har det hänt att jag stängt av väckningen på den, medan jag sover.
02. Vem såg dig senast naken?
Haha, inga kommentarer. ;)
03. Hur såg du ut på högstadiet?
Allmänt fel och livrädd.
04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Som 35?
05. Hur var du på dagis?
Gick inte på dagis, gick hos dagmamma. Där var jag nog bossig, högljudd och dryg.
06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Underhållande?
07. Har du celluliter?
Säkert.
08. Biter du på naglarna?
Nej.
09. Har du något handikapp?
Halvblind, allergisk och klantig.
10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nej.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Inte riktigt något jag brukar spendera alltför mycket tid att fundera på.
12. Svär du?
Som fan.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Så länge att gömma sig och hålla sig undan inte klassas som otrevligt, så ja.
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
2,5.
15. Tror du på utomjordningar?
Nåt lär ju finnas.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Pasta!
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Fiskbullar, potatisbullar eller vad som helst med selleri.
18. Har du blivit arresterad?
Nope.
19. Ljuger du?
Väldigt dåligt isåfall.
20. Har du kysst en polis?
Inte vad jag vet.
21. Är du rädd för Securitasvakter?
Inte det minsta. ;)
22. Har du någonting att dölja?
Alltid.
23. Vad har du på din nyckelknippa?
Mestadels nycklar, helt otippat.
24. Är du / har du varit gift?
Nej.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Absolut. Bara han är tillräckligt nykter för att sitta stadigt på pakethållaren.
26. Kan du laga cyklar?
Fixa punktering och sånt iallafall?
27. Kan du fixa med bilar?
Nej. Men jag har lagat nåt trasigt en gång!
28. Brukar du köra om?
Svischar alltid förbi alla promenerande gamla tanter på cykelbanan utanför Bjurhovda på väg till jobbet.
29. Kan du baka bröd?
Yes.
30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja. Kanske inte det svåraste att lära sig.
31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?
Hmm. Criminal Minds för jobbet, Vänner för folket och 2½ Män för boendet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har jag misslyckats?? varför är du inte rädd för mig?? Jag är ju farlig...