lördag 16 maj 2009

And I say you can't get enough.

Personalfest ikväll, och i den lilla lägenheten på Haga råder full (no pun intended) aktivitet. Springer runt för fullt och letar kläder, sminkar mig, fixar håret samt sjunger med (högt och falskt, givetvis) i gladmusiken som jag envisas att plåga grannarna med.

Vadslagningen har även börjat över vem som kommer göra bort sig mest och vad det kommer pratas om på lagret imorgon. Jag tänkte tippa på förra festens vinnare, men bristen på strippstänger i årets lokal samt det faktum att Majsan, 67, inte är anmäld till festen gör nog att jag förlorar det vadet.

Nu ska jag göra mig klar lite fort och traska till andra sidan stan och hämta lånecykeln (min cykel hade ju den dåliga smaken att bli stulen) innan det är dags för förfest. Hadää!

Inga kommentarer: