tisdag 26 maj 2009

"Sounds like someone does not have a case of the Mondays"

Jag vet att ens tänka tanken räcker för att det snart ska komma tillbaka och bita mig i arslet, men idag har varit en riktigt bra dag. En glad och fin dag, trots att den för sjunde dagen i rad spenderades på jobbet.. Är överlycklig att det äntligen löst sig med schemat och att jag kommer kunna åka och fira min fina, nyblivna psykolog till vän nästa fredag. Dessutom är jag nu bara två tiotimmars-pass ifrån en ledig dag, semesterersättningen hade den goda smaken att dyka upp när lönen uteblev, och jag lyckades hinna shoppa ett par skor och lite småsaker. Kan det bli bättre? Svar ja, men det är fan inte illa det här heller.

Däremot borde jag ha somnat för länge sen, så vi får helt enkelt hoppas att jag vaknar lika bright & shiny imorrn igen (nej Lotta, jag ska inte ta ditt jobb). Gonatt!

1 kommentar:

11-8 sa...

Jag har ju å andra sidan tagit ditt jobb ett tag känns det som. Men nu är jag tillbaka som mig själv igen. Insåg i söndags att mina tankar om allt var "ja, ja, det löser sig säkert på nåt sätt" och både Petra och Emelie har kommenterat att jag verkar va mig själv igen... Inte illa va ^^ och det här kan ha blivit en aningen längre kommentar än jag hade tänkt mig. :P