måndag 18 maj 2009

"Sounds like someone has a case of the Mondays"

Det är alltså måndag igen, och trots att jag varken har fast jobb eller ens jobbar idag så känns det bara extra jobbigt att gå upp, bara för att det är måndag. Jag hatar måndagar, rent instinktivt.
Dessutom är jag sjukt hungrig, och har ingenting ätbart hemma, ett i-landsproblem som egentligen borde vara lätt fixat.. I-landsproblemet växer dock lite med det faktum att pengarna jag fört över från mitt norska konto till mitt svenska, tydligen befinner sig nånstans mitt emellan fortfarande. Detta resulterar i att jag för tillfället är stolt ägare till exakt 5,67 svenska kronor.
Och det får man inte mycket frukost för.


2 kommentarer:

11-8 sa...

Man kan få frukost hemma hos mig för 5,67 ;)

M sa...

Shit man, if someone told me that I would kick their ass!