söndag 10 maj 2009

Funderingar och allmänt tråkigt inlägg ahead:

Jag tror jag har tröttnat på Västerås. Helt otippat sådär, efter nästan 25 år.. Eller tröttnat har jag väl gjort till och från i ganska många år, men ändå bara stannat av gammal vana antar jag.
Men nu? Jag mår fan inte bra i Västerås. Jag vill bort. Jag vill ta med mig alla bra och fina människor som finns här, och fly nån annanstans. Jobbet kan få följa med det också.
Kan egentligen inte sätta fingret på vad det är, men det är nåt som blev jävligt tydligt när jag flyttade tillbaka. Vi är inte överens längre, jag och stan. Längtar mest bara bort till nånting odefinierbar plats där allt bara ska vara så mycket bättre.

Norge kanske. Igen. Fast inte en by i skogen den här gången.
Jag tror nog jag och Oslo skulle kunna komma väldigt bra överens. Nån som är på?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns som Karlstads-saknad...

Siamesen sa...

Siamesen är helt klart på! Oslo here we come ;)